tot Ileana Negrea…


Celor care

Mulțumesc celor care vin să spargă gheața
De pe drumul spre duș
Mulțumesc celor care îmi spală vasele
Și îmi țin companie
Mulțumesc celor care mă întreabă ce fac
Și nu fug de răspunsuri
Mulțumesc celor care nu știu ce să îmi zică
Și cu toate astea încearcă
Mulțumesc celor care vin să mă suie într-un taxi
Să mă ajute să rup banda de anxietate care a izolat acest bloc
Mulțumesc celor care încă mă așteaptă
Ore, zile, săptămâni mai târziu
Mulțumesc celor care incă mă cheamă
Care înțeleg că neputința mea nu e un refuz
Mulțumesc celor care nu mă critică
Nici atunci când mă critic eu singură
Mulțumesc celor care au grijă să am ceva de mâncare
Deși nu au nici ele sănătate, energie, bani, timp
Mulțumesc celor care îmi amintesc să îmi iau pastilele
Atunci când nu pot să mă ridic din pat
Mulțumesc celor care nu îmi spun să fiu tare
Care înțeleg că nu despre tărie e vorba
Mulțumesc celor care nu îmi spun să fiu independentă
Sau că abuzez de cei din jurul meu
Mulțumesc celor care nu mă zoresc și merg odată cu mine
Cu toate că pare că stăm pe loc
Mulțumesc celor care nu mă compară
Care nu îmi spun povești motivaționale
Mulțumesc celor cărora nu le e silă
De casa și corpul meu vraiște, murdare
Mulțumesc

din vol Jumatate din viata mea de acum

Lasă un comentariu