Diferenta dintre un romancier si un nebun consta in faptul ca primul poate atinge nebunia, si totusi reveni la normal.

Ernesto Sabato


„vineri, iulie 4, 2003
A trebuit sa vin iar la Cluj, pt ca la Oradea aveam impresia ca si plantele traiesc mai intens decat mine….”


ieri seara, in troleu, hop !
controlorii.
eu aveam un bilet care nu fusese compostat (il pastrez pt asemenea ocazii, uneori mai apuc sa-l compostez ca le vad fetele din timp si stiu eu ce au ei in gand…). de data asta insa nu gaseam biletul… cautam in traista, prin buzunare, afara noapte, in autobuz frig, pe geam flori de gheata… lume morocanoasa,si daca il gaseam primeam amenda ca na… nu fusese compostat, dar oricum, s ale arat ceva, ma gandesc eu, ma scotoceasc, cand am vazut pe scaunul de vizavi un bilet lasat acolo. in fervoarea cu care imi cautam biletul prin buzunare m-am ridicat, m-am mai cautat, m-am mutat pe celalalt scaun si ca intr-o davidcopperfield-aleala am scos subtil biletul de sub mine si l-am aratat controlorului. l-a luat, l-a privit cu atentie, mi l-a dat inapoi si m-a lasat in pace.

dupa chestii de genul asta multumesc Fortelor si zambesc o juma’ de ora.

Un gând despre „”

  1. Asta ca sa vezi de ce, desi nu imi plac Star Wars-urile (atat cat le-am vazut), urarea mea preferata e „May the Force be with you!”.

Lasă un comentariu